خنده ...
 
درباره وبلاگ


اینجا فقط و فقط حال کنین....
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 186
بازدید کل : 1574
تعداد مطالب : 29
تعداد نظرات : 37
تعداد آنلاین : 1

funشهر (طنز و خنده و مطالب جالب )
از جون مرغ تا شیر آدمیزاد




پريشب سر فيلم خداحافظ بچه بعد از افطار پسر عموم که 8 سالشه ازم پرسيد زن و شوهر چجوري بچه دار ميشن منم گفتم چي بگم خدايا جلو اين همه آدم ، گفتم دعا ميکنن بچه دار ميشن
پسر عموم جواب داد: خفه شو دروغ گو پس اسپرم چيـــــــــــــ ـــــه ... ؟؟؟
من
بابام
عمه هام
عمو هام
مادر بزرگ
پدر بزرگ
دفتر بیت رهبری
صد جدو آبادم
دختره همسايمون
وزیر فرهنگ وارشاد
مستر بین در حال نواختن پیانو تو افتتاحیه المپیک


سریال ساختن تو هر قسمتش یا یکی فلج میشه، یا کور میشه، یا ماشین میزنه با کاردک از رو آسفالت جمعش میکنن، یا صاعقه میزنه از وسط دو نیم میشه..... بعد اسمشو گذاشتن:"شاید برای شما هم اتفاق بیفتد" !!!
خو لامصب شاید واسه خودت اتفاق بیفته، شاید واسه عمت اتفاق بیفته، شاید واسه ننت اتفاق بیفته
اسم قحطیه؟؟

 

دست دوستم یه گوشی ایفون دیدم حسودیم شد.
اومدم خونه به مامانم گفتم من یه اپل می خوام!
مامانم یه لبخند مرموزی زد!
... شب که بابام اومد دیدم دستش یه پلاستیک سیبه!
مامانم گفت تو فکر کردی من و بابات انگلیسی بلد نیستیم؟
من


دختره به دوست پسرش میگه : خونه خالیه،تنهای تنهام ...
دوست پسرش میگه : باشه.... ده دقیقه دیگه بهت زنگ میزنم
بعد ده دقیقه دیگه زنگ میزنه! میگه واقعا تنهایی؟ حوصلت سر میره؟
دختره میگه آره بدجوری...
دوست پسرش میگه : باشه میخواستم برم جایی کار داشتم نمیرم ؛ میام دنبالت بریم بیرون!
بعد خیلی شاد و خرم میرن بیرون میچرخن؛ آخر شبم هرکی میره خونه خودش!
"حتما که نباید یا جوک باشه یا داستان سکسی" رفتن خودنشون دیگه!
همه

 

رابطه حرفای مامانم با حالات روحی-روانی من :
وقتی تصمیم میگیری کم غذا بخوری و رژیم بگیری : باز چی شده ؟؟؟ باهاش دعوات شده ؟؟؟ آخه این کیه که ارزششو داره که واسش اینجوری میکنی ؟؟؟
وقتی زیاد غذا میخوری : هاااان ؟؟؟ چیههه ؟؟؟ خوشحالیییی ؟؟؟ آشتی کردین ، هااان ؟؟؟ حالا این کیه که به خاطرش اینجوری خوشحالی ، غذا میخوری ؟؟؟
... ... ...
وقتی به اندازه غذا میخوری : بهت گفته هیکلت خوبه ، رژیم اینا نمیخواد که اینجوری غذا میخوری ؟؟؟ حالا این کیه که اینقدر نظرش واسه تو مهمه ؟
وقتی عصبی هستی : باز اون گند زده به اعصابت اومدی اینجا سر ما خالی میکنی ؟؟؟
وقتی حالت خوبه : خدا کنه همیشه باهات خوب باشه که حداقل ما یه خنده رو صورت نحس تو ببینیم ...

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







دو شنبه 9 مرداد 1391برچسب:متن طنز, :: 3:0 ::  نويسنده : tifoosi